Resultat av träningen



Vilken kock jag har blivit! Matguru! Matexpert! Titta på min goda wok. Jag använde både kinesiska och thailändska ingredienser, så vi kan kalla den en blandras.



Jag är en spännis. Kolla vilka armmuskler jag har fått. Gymmet har definitivt gett resultat.



Det börjar hända saker här också.

Men självklart handlar det inte endast om att se bra ut. Jag märker hur träningen ger mig bättre hållning, bättre humör, jag orkar mer. Jag sover bättre när jag har tränat.

På vilket sätt får träning dig att må bättre?

Kommentarer
Postat av: bea

haha , härlig "blandras!". ser jättegott ut ! nu blev jag ju hungrig :O

2008-08-18 @ 18:21:15
URL: http://beatricelundqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oj oj oj! Det var naket! Jag trodde bara jag fick se din mage.... :(

Nej jag bara skojade, du är jättefin!!! :)

2008-08-27 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0