Fråga till dig!

Jag vet inte om det är allergi eller förkylning men jag mår dåligt. Näsan rinner och mitt huvud är lika tungt som bly. Jag hoppas hoppas hoppas att det är allergi, eftersom jag har planerat ett styrkepass imorgon och jag har längtat hela helgen! Jag FÅR inte bli sjuk...

Jag blir alltid hemmagåendes under förkylningar. Jag får riktig ångest och krämpor i hela kroppen. Jag känner mig alltid oerhört deppig och nedåt. Vill oftast bara krypa ner i ett hål och dö. Jag kan inte sova heller. Därför är det så frustrerande att se hur kompisar eller bekanta lever sitt vanliga liv trots förkylningar. Jag läste till exempel om Blondinbella som gick på yoga idag TROTS förkylning. Drabbas inte hon, eller ni, av ångest? Jag förstår det inte...

Jag önskar innerligt att jag vaknar pigg imorgon. Idrott direkt på morgonen också...jippi.


Inte ens Kan Jang verkar hjälpa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0