SMS till och från pappa


Pappa och jag sms:ade imorse. Hade fått en jätteexklusiv vattenflaska från Eva Solo för ett par veckor sedan men som jag inte använt, utan låtit stå i källaren på rummet.
Skrev till pappa i ett sms=
Jag: Idag får Eva följa med på marknad.
Pappa: ?
Jag: Vattenflaskan från Eva Solo alltså
Pappa: Jaha äntligen får hon komma ut
Jag: Ja hon har ju varit instängd i källaren lite för länge
Pappa: Ett nytt fritzfall

Sms-konversation med pappa för några minuter sedan.

Pappa är på altanen, jag sitter vid datorn.
Pappa: Jag sitter på altanen och det börjar regna?
Jag: Men gå in då?
Pappa: Nä, jag sitter under tak och nu slutar det nog regna
Jag: Jaha vad bra
Pappa: vad kul att du tycker det men nu börjar det nog inte igen
Jag: Dricker du öl?
Pappa: Nej gör du?
Jag: Nej jack daniels
Pappa: Jaha och vad är det?
Jag: Jag vet inte, men starkt har jag hört
Pappa: Jaha som tesatejp?
Jag: Vad fan är det?
Pappa: Som släktband
Jag: Va?
Pappa: Ja starkt

Ja, ibland får vi inte ut så mycket av våra smskonversationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0