Sluta ragga på gymmet


Åker till gymmet. Kör ett kort och intensivt pass. Går riktigt bra. Flyt. Självklart kommer någon kille fram och säger "Tjena. Gåre bra elle?"
Det gick bra fram tills du kom, har jag lust att säga då.
Vad är grejen med dessa suktande killar? Jag är på gymmet för att träna, inte ragga. Och oavsett hur snygg du än må vara, kan du väl åtminstone komma med något lite mer kreativt än "Gåre bra elle?"

Nästa kille som frågar mig något om den kommande lågkonjukturen, politiska valet eller något annat intelligent (även om det bara är "hur mår du idag?") kommer att öka sina chanser med ungefär 100%.

Den killen har jag ingenting emot alls.


Kommentarer
Postat av: daniel

höhö, gåre bra eller?

2008-06-13 @ 23:02:57
URL: http://daniel3114.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0