Polsk hemhjälp


Crocodile Dundee - hur rolig var inte den?
- Jag tänkte börja söka jobb i förra veckan men jag ville se hur det gick för Doug när han skulle träffa sin tvillingbror.
- Vem är Doug?
- I våra bästa år.

Min polska hemhjälp dammsuger här hemma. Fy fan det det låter. Om dammsugaren alltså, inte den polska hemhjälpen. Att uppfinna en ljudlös dammsugare är ett vinnande koncept. Jag får tinnitus av den där satans dammsugaren. Blir galen. Nuts. Jag hatar ljudet från av dammsugare. Can't stand it.

Kommentarer
Postat av: hannistyle

Jag tror de finns damsugare som inte låter, inte allt för mycket iaf :p

2008-06-29 @ 09:01:54
URL: http://hannistyle.blogg.se/
Postat av: Hare.

det finns ju faktiskt dammsugare som inte låter alls, som inte har någon jobbig sladd och som tar väldigt liten plats. Ett, Två, Tre. TV-SHOP ;-)

2008-06-29 @ 13:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0