Marknad

Visst är det underbart med marknader? Jag kan gå i flera timmar. Bortsett från att det är en jävla massa folk som går i vägen. Och för att inte tala om alla morsor med barnvagnar som tror att de har företräde. Efter några timmar började jag bli grymt irriterad och när en gammal pensionär gick in i mig råkade jag utbrista "jävla kärring", slängde händerna för munnen så snabbt jag kunde och tog tag i Matilda. Var kom de orden ifrån? Hon skrattade.

Har handlat tre nya böcker också. Jajamen, de ska ni få läsa om. Men nu blir det fredagsmiddag med familjen.







Ölandsbron, som INTE var proppfull av brådskande bilister som i söndags. Tack gode gud.



En kärring som var tvungen att vara med på bild. Matilda äter banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0