Man kan väl hälsa?


Sovit alldeles för lite. Känner mig som min fisk när den inte har fått mat under alldeles för lång tid. Trött.

Ska i alla fall in och köpa böcker nu tillsammans med Elin. Jävlar här ska läsas. Och ni ska få se alla böcker. Like it or not.

Jobbet kallar kl. 11.00. Igår kom det in en konstig kärring. Hälsade inte när jag hälsade och sa inte hejdå när jag sa hejdå. Antingen var hon döv eller bara riktigt otrevlig.

Sedan gjorde jag bort mig när en söt tjej skulle handla. Råkar ta alldeles för mycket betalt. Får panik när jag ser det på kvittot tio minuter senare. Där står det att hon handlat datafärgband när hon egentligen köpte servetter. Hur ska jag få tag på henne? Ringer pappa och frågar om banken ger ut personuppgifter. Han tror inte det. Som tur är ringer denna söta tjej upp och jag ber om ursäkt för mitt pinsamma misstag. Hon kommer idag och får tillbaks sina 73 kronor. Då ska jag kompensera henne med ett kockförkläde från Svensk form alá 500 kronor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0