Kan Jang


Kan Jang är det bästa som finns. Jag lovar, så fort jag känner att något är på gång i kroppen så tar jag Kan Jang. Jag funderar ibland på om mitt Kan Jang-förbrukande är ett missbruk, men när jag läste Calle Schulmans blogg för ett tag sedan, där han erkände att han svalde innehållet i en hel flaska så blev jag lugn. Det är inte bara jag som är beroende.

Och ja, jag tycker faktiskt att det smakar gott. Första gångerna gör man några grimaser av den lite sliskiga lakritssmaken, men nu njuter jag av varje shot. Sedan känner jag energin spridas i kroppen, som ett rus, och jag känner mig oövervinnerlig. On top of the world. Jag är king. King över alla. Min energi är mitt svärd. Akta er för mig om ni inte vill ha en smäll. Här kommer jag, och jag är laddad!

Åh, jag älskar Kan Jang.


Kommentarer
Postat av: daniel

njuter av varje shot=) shot?;-)

2008-06-23 @ 16:22:54
URL: http://daniel3114.blogg.se/
Postat av: Andreas S

Verkar som det är något du rekomenderar? :)

2008-06-23 @ 23:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0