Jag är mr. Big


Sex and the cityfilmen var grym. Skrattade och grät. Grät så jag kippade efter andan. Jag gjorde ett test för ett par dagar sen, vilken sex and the cityfigur är du. Jag skäms, men jag blev Mr.Big. Herregud. Vet ni hur han är? Han är ett as ju. Men han var grymt sexig i filmen. Mmmmm.



Dessutom läste jag precis ut Ett oskrivet blad av Marie Hermansson. Mycket bra, mycket fin, men kanske något dåligt genomtänkt. Allt går väldigt snabbt. Från att träffas första gången till giftermål, barn...Känns lite konstigt.

Om ni vet var jag kan få tag på fler böcker av Marie, använd kommentarsfältet.

Kommentarer
Postat av: carro

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://carrof.blogg.se/2008/june/vill-du-tjana-pengar.html

2008-06-30 @ 08:33:40
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0