Jag är laidback lover

Jag gjorde ett test på http://www.tickle.com/. Ja jag är medlem där. Bara för att jag fortfarande söker efter en identitet och tycker mig finna en när jag får resultaten på deras test. Just nu gjorde jag ett mycket intressant test "What kind of girlfriend are you? (Vilken slags flickvän är du)
Jag gjorde den bara för att mina trogna läsare skulle få veta vilken slags flickvän jag är. Visserligen har jag rätt bra koll på det, men test är alltid roliga.

Jag är laidback lover
Det väsentliga (palla läsa hela texten):

"Carefree and easy-going - that's your approach to love and life. Above all, you respect your boyfriend's beliefs, choices, and ideals, making you a trustworthy and supportive force in his decisions. 
For you, it's important that you maintain your individuality so that you can continue to bring something unique to the relationship. After all, you gotta be you."

HA! Det stämmer så fruktansvärt bra.


Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jag borde inte göra något sådant test...

2008-06-29 @ 04:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0