Idioter i trafiken


Imorgon börjar jag jobba heltid. Har varit ledig hittills. Det blir 11-18 dagar. Ganska kort faktiskt.

I vilket fall. Jag åkte buss igår. Hade varit på gymmet och skulle åka hem. Jag kände igen busschauffören, han med rött hemskt hår och kraftig övervikt. Han har aldrig irriterat mig, han har faktiskt alltid stannat när jag ska gå av. Men igår, igår av alla dagar (när jag var skittrött efter träningen) så fortsätter han köra trots att jag ska av. Jag kan inte hjälpa det, jag blir vansinnigt. Ursinnig. Förbannad.
Hur jävla svårt ska det vara att stanna när någon har plingat?

Nej, det här med trafiken är inget vidare. Jag får utlopp för alla mina aggressioner där. Inte bra. Det ska jag hålla hemligt för körskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0