Fotboll


Jag tittade på hela matchen igår. Och jag fattade. Jag hängde med. Därför kan jag nu säga (utan att kopiera pappa) att Rysslands mycket offensiva spel blev Sveriges förlust. Och sedan förstår jag inte varför Elmander spelade, han hade inget där att göra.

Man skulle kunna säga att Ryssland visade oss hur fotboll ska spelas. Vi tittade bara på. Men fan vad nervös jag var. Inte trodde jag att en fotbollsmatch kunde vara så...upphetsande. Ja, alltså, ni fattar vad jag menar.

Tänkte klä på mig nu. Ciao


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag bjuder gärna med dig någon gång att se Kalmar FF också om du vill det ;)



Medeåldern på Svenska laget är 28 år, Ryssland har en medelålder på 25 år i sitt lag. Lite yngre, lite bättre helt enkelt, och framför allt snabbare.

2008-06-19 @ 19:11:10
URL: http://iseeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0