En kärleksroman


Köpte nya böcker idag.




Mannen under trappan - Marie Hermansson (En spännande berättelse som svävar mellan verklighet och fantasi/mardröm. En familj upptäcker att det bor en man under deras trappa)

Simone - Magnus Utvik (Har redan börjat läsa den. En kärleksroman som handlar om kvinnlig frigörelse och manlig ångest. Handlar tydligen om det kommunistiska samhället också. Tänkte att det kunde vara intressant)



Några böcker som har eller ska avverkas inom en snar framtid. Vill ni ha små korta recensioner på någon?




Såhär glad var jag när jag hade köpt böckerna. Dagens outfit också. Två flugor i en smäll. Vad tycker ni?



Sedan köpte jag en BH. Dock inte en sådan på bilden. Min midja är så satans smal och mina bröst alldeles för stora i proportion till midjan att det är HELT JÄVLA OMÖJLIGT att hitta en BH som passar. Idag hittade jag dock en. Den kostade sju hundra (!). Som tur är var det rea. Frågade expediten om märken som hade min storlek.

Expedit: Ja, engelska kvinnor har sån kropp som du. Smala med större byst. Och fransyskorna också. Fast de har i och för sig väldigt små bröst.
Jag (tänker): JAHA, och hur FAN hjälper det mig? Ska jag ta flyget till England eller? Jag ska väl för fan kunna köpa en BH i Sverige.
Jag (säger): Okej.
Expedit: Men det finns två märken som är bra. Fantasi och Freya. Prova dem.
Jag: Jaha. var hittar jag dem då?
Expedit: I Stockholm.
Jag (tänker): Men för fan, jag bor i Kalmar.
Jag (säger): Okej. Tack för hjälpen. Hejdå.




Sedan kom min kille över. 










 

Okej, sedan fotade jag affischen på min vägg.

Kommentarer
Postat av: bea

hahaha, fan vad jag känner igen mig med detdär hur man får "hjälp" i affärer ibland! älskar din blogg, skrattar högt flera ggr. en liten recension av boken om mannen under trappan (what?) vore kul :)

take care!

2008-06-17 @ 23:35:43
URL: http://biolla.blogg.se/
Postat av: Andreas S

Vad snygg stil du har och du är riktigt snygg =)

2008-06-17 @ 23:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0