Vem har snyggaste klockan?



Vem har världens snyggaste klocka? Jag. Den funkar inte dock. Den funkade två timmar efter att jag köpt den av en ivrig och pengakåt marknadssäljare på Gran Canaria. Men den är het. Även om ljuset reflekterar mot kameran.



Började läsa den här igår kväll. Började jättespännande. Var så nervös att jag fick sätta igång musik på mobilen. Så jag låg och lyssnade högt på The Beatles och Nanne Grönvall medan jag läste om ett kallblodigt mord. Huh, Nu kan jag aldrig mer lyssna på The Beatles eller Nanne Grönvall.



Och igår på jobbet konstaterade jag att mina händer är väldigt fina. Jag har en ring på vänster hand. För att inte kiillar ska stöta på mig när jag är ute. Och för att jag blev trött i höger ringfinger efter alla år med en ring där på.

Kommentarer
Postat av: Linda

Godmorgon :)

2008-07-01 @ 08:37:31
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: bea

haha "för att kiillar inte ska stöta på mig när jag är ute" smart teknik. ;)

2008-07-01 @ 13:52:06
URL: http://biolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0