Våldtäktsman



No retuschering.

Idag är dagen jag längtat efter. För jag ska köpa böcker!

Hade världens lustigaste dröm. Ointressant kanske. Men jag drömde att jag dömdes till fängelse. Där träffade jag en man som jag, lustig nog såg på bussen igår (han strirrade konstigt på mig). Kände obehag av hans stirrande. Han var gråhårig, långhårig och smal.
Jag började prata med honom i fängelset och gillade honom. Tills jag frågade varför han satt i fängelse.
- Tjejer, sa han.
- Vadå tjejer?, frågade jag
- Jag har våldtagit tjejer.


Jag sprang därifrån. Kallade på vakt men fick svar från vakten att hon inte tänkte hjälpa mig. Jag hade inte en chans.

Fy fan.

Kommentarer
Postat av: Bettan

vilken underlig dröm

2008-07-04 @ 09:36:12
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: bea

haha! Vilken dröm! Gubbar på bussen gör visst intryck du :P själv har jag drömt om busschaufförerna ett antal gånger ska jag säga dig. haha. Beträffande den gröna klänningen så älskar jag den med :D jeansen också.. hm, vi får se. jag väntar två veckor till så får vi se om de finns kvar i min strl. isf är vi ment to be :P haha. ha en bra dag!

2008-07-04 @ 11:36:19
URL: http://beatricelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0