Shoppingpåse

Nu kom jag hem från en pytteliten shoppingrunda. This is in my bag:

















Hon och han av Annika Sundbaum-Melin och Henrik Kolbjèr
Nordstedts förlag 2005

En kärlekshistoria mellan 37-åriga Anchor och 22-åriga Marre. I varannat kapitel skrivs historien från två perspektiv. Anchor har två barn från tidigare långvariga förhållanden och är trött på män och relationer. Hon letar efter korta möten. Då möter hon Marre ute på puben. Marre som nästan har gett upp sökandet efter den rätte blir upp över öronen förälskad när han träffar Anchor.

Kände att lite lätt läsning var på sin plats. Har läst ganska många svåra böcker på sista tiden, nu blir det ändring på det ett tag.



Ja, vad fan, jag köpte en till svart pennkjol. Den är så skön att jag inte tänker misströsta när den är blek och gammal. Då har jag en till! He he...



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0