Jag som älskar mitt jobb



Stiligt, klassiskt, enkelt men medvetet.

För första gången på hela sommaren känner jag inte för att jobba imorgon. Undrar lite varför. Jag som gillar mitt jobb. Jag som trivs med att vakna, dricka kaffe, duscha och cykla till jobbet. Jag som älskar mitt utmanande jobb, jag som faktiskt är en bra säljare, jag som gärna tar en snabb lunch för att få jobba mer, jag som gärna jobbar över, jag som längtar till nästa jobbtillfälle, plötsligt känner jag inte för att jobba. Vad detta beror på kan ha olika förklaringar.

* Jag är kär
* Jag är sjuk
* Här tänkte jag komma upp med ännu ett clever förslag, men jag antar att den sena kvällen börjar ta ut sin rätt. Jag undrar i alla fall vad det kan bero på.

Jag räknar med att det går över imorgon när jag anländer till jobbet och öppnar butiken.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jobbigt läge

2008-07-22 @ 09:39:41
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0