Hörde ni åskan inatt?

 

Jag läste ut Mari Jungstedts igår kväll. Det var otroligt spännande på slutet. Jag blev riktigt rädd. Sedan vaknade jag vid 4 av att någon sköt ett gevärskott några centimeter ovanför mitt huvud. Kändes det som.

Det tog ett tag innan jag insåg vad det var. Åska. Jag är vanligtvis inte rädd för åska, men om ni bara visste hur det lät. Jag trodde på allvar att någon sköt med gevär i mitt rum. Sedan gick det över i ett låååångt eko. Det lät som hundratals kulor som sprang över golvet ovanför mitt rum.

Herregud, så rädd har jag aldrig varit för åska.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nix, ingen åska hos oss. Men jag hade velat haft det :(

2008-07-20 @ 12:06:05
URL: http://iseeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0