Har du läst följande böcker?



Skrev en lista på böcker som jag bara MÅSTE ha. Ni kan väl hojta till om ni har läst någon av följande:

Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak - Pigge Werkellin

Konsten att vara snäll - Stefan Einhorn

Mess - Jens Ganman

Busters öron - Marie Ernestam

Mörkrädd - Andreas Roman



Fick till en riktigt fin hästsvans (JA det heter hästsvans) idag. Använde INTE saltvattenspray som annars måste vara den bästa hårprodukten som finns. I alla fall om man som jag har fint tunt (platt) hår.



Och nu inhandlade jag dessa byxor på ONLY. Man ser verkligen att jag har gymmat mina ben. Välsvarvade, eller hur? I vilket fall, alla mina kläder är ju för stora så nu har jag i alla fall ett par byxor som sitter där de ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0