Bellme.se

Igår handlade jag på www.bellme.se för första gången. Det var självklart spännande men samtidigt lite oroligt, (som alltid när man ska skriva kontonummer och dylikt). När jag bestämde mig för att handla med Visa hände något med sidan och en vit blank page med konstiga siffror och bokstäver dök upp. Bara några sekunder dock.

Men jag vågade inte skriva i mina personliga kontouppgifter (inte när sidan ser ut så) eftersom jag är nojig. Jag ringde istället upp företaget och bad om hjälp. Den något otrevliga telefonisten lät typ såhär:

Jag: Hej, jag heter Stephanie och jag tänkte beställa hem en produkt från er sida. Men när jag ska betala med kort så förändras sidan och ser opålitlig ut. Jag vet inte om jag vågar skriva i mitt kortnummer där.
Telefonist: Nähä. Sådana uppgifter har inte jag fått.
Jag: Okej, men det är så i alla fall. Man blir lite nojig.
Telefonist: Jaha, sådana uppgifter har inte jag hört talas om.
Jag: Okej, men sidan blir konstig.
Telefonist: Kan jag be någon ringa upp dig senare?
Jag: Ja

Det ringde aldrig någon igår. De där på Bellme.se är kanske inte så ivriga att skapa goda kundkontakter, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0