Lägg ner för fan!

Nu får det vara nog!

Omslagsbild: ISBN 9789185801282, Emma Mias dotter

Fjärde boken om Mia Erikssons sorgliga liv på rymmen från sin exman som misshandlade henne gul och blå. Första boken av Liza Marklund, Gömda, visst, den köpte jag. Förbannat bra var den till och med. Sedan kom Asyl, som jag aldrig läste klart. Helt okej bok, men den har sina brister. Sedan kom tredje boken, titeln har jag förträngt och nu kommer en fjärde, Emma Mias dotter.

När ska detta sluta? GAH, jag orkar inte mer. Det räcker nu. Vi fattar, ni har det jobbigt. Men det var nog efter första boken. Det är tradigt. Hela historien är sönderberättad. Vill inte läsa mer om deras rymningar!!! Det är överreklamerat. Överskattat. Lägg ner för fan.

Har ni läst någon av böckerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0