Jag Jag Jag!



Unni Drougge - Jag jag jag!

En bok som jag planerar läsa snart. Den kostade fem kronor, ett helt orimligt pris eftersom det är en så pass känd och välskriven bok. Men okej, fem kronor it is.

1977. Punken tar över Europa. Sophie bor i Lund och testar allt. Hon tänjer alla gränser. Hon är kaxig, självständig och komplicerad. Hon träffar olika män som på något sätt är dåliga för henne. Hon söker efter en fast punkt i sitt liv. Ett förhållande där hon kan vara fri och oberoende men ändå säga "jag och min kille".

Självklart får ni en recension på boken när det är utläst.

Någon som läst Jag Jag Jag?

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

Hej!



Jag är medlem på en bra sida där du kan få poäng och sedan presenter



Bli medlem här

http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-03 @ 09:45:47
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0