Den nakna sanningen

Omslagsbild: ISBN 9789185499052, Den nakna sanningen

I Linda Rosings bok "Den nakna sanningen" skrivs det om:
* Om varför hon så gärna ville bli fotograferad naken.
* Om våldtäkten som satt djupa spår.
* Om sitt okända liv med en nynazist.
* Om knarkfesterna med kändsisar och miljonärer.
* Om sex och om sina kärleksaffärer.

Tydligen räcker det att knulla i TV för att få ge ut en bok om sitt sexliv. Det mest intressanta är att Daniel Nyhlén är författaren till boken. Daniel skriver alltså om Lindas sexliv. Det är intressant. Då kan man ju undra om Daniel är den här "okända nynazisten" eller varför han nu skriver om något så privat som någon annans sexliv.




Om jag hade skrivit en roman om mitt sexliv hade det blivit en mycket kortfattad skildring. För det första hade jag inte vikt ut mig på omslaget. Denna nakna bild på mina biceps är väl så långt jag kan tänka mig att gå. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-08-27 @ 21:11:39
Postat av: Matilda

Förlåt det var jag som råkade skicka ett tomt.. Det var inte meningen! Vad jag ville säga var att du har en snygg arm och den känns bra också ;)

2008-08-27 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0