Våldtäktsmän i skogen

Fan vad dåligt jag tränade igår. Lusten bara försvann. Får ta igen det i helgen, eller vad säger ni? Ska jag bege mig ut i skogen redan ikväll? Kanske blir så.
Brukar ni springa mycket? Långt, kort? Det är roligt att springa i skogen. Man får ett helt annat fokus än på löpbandet. Man är i behov av koncentration, dels för att inte snubbla över rötter, och dels för att man ska springa hela rundan. Man kan inte avbryta efter halva, när man står i skogen.

Oftast springer jag i samhället. jag är alldeles för rädd för våldtäktsmän som hänger i skogen, väntandes efter nästa offer. Det stod i tidningen om en man som blottar sig på tågstationen. Snart beger han sig ut i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0