Hur tänker vissa?

Gulligt skrivet av Andreas

För övrigt så ska jag snart äta kvällsmat och KANSKE titta LITE på matchen. Annars sätter jag igång en film. Eller lyssnar på det HÄR resten av kvällen. Sådär mysigt. Ensam, i och för sig.



Vi har en ganska stor TV. Tittade just lite på Uppdrag Granskning. Köttet är den största miljöboven, menar dem ikväll. Men varken alliansen eller oppositionen har några klimatfrågor angående nötkött och transportering av mat. Skandal, tycker SVT. Det gör vi ett program om.



Ibland undrar jag hur vissa människor tänker. Man blir konfunderad, lite förvirrad, lite ifrågasättande. Lite skeptisk. Som när jag ser att det står en eltandborste på fönsterbrädet vid vårt köksbord. Jag liksom undrar: hur tänker den personen som har ställt den där? Varför ställer man en eltandborste i fönsterbrädet? Vill man så gärna borsta tänderna efter maten att man helt enkelt inte ORKAR gå till toaletten. Man vill göra det på en gång. Konstigt, det där, med hur vissa människor tänker.



För övrigt så är jag sliten ikväll. Håret och sminket har gjort sitt. Adios, har de sagt. Så nu ser jag ut såhär. Kanske inte särskilt snyggt. Men äh, jag är ju ändå ensam resten av kvällen.

Godnatt mina vänner. Adios. (för det betyder väl hejdå?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0