Mitt sätt att överleva



Såhär enkel var jag på jobbet idag. Jag har alltid gillat mina kindben. Resten, nja. Men kindbenen - yes!



Bild från i lördags. Vad jag håller på med vet jag inte. Men uppklädd var jag dock.



Bild från i söndags hos mormor. Det är alltid så gott att dricka kaffe hos henne. Varför är det så? Att mat och dryck smakar bättre när någon annan än man själv har tillagat det? Konstigt.

Personligen är jag urusel på matlagning. Det finns vissa rätter jag kan göra, resten är jag kass på. Jag kan följa recept, planera och använda bra råvaror men smaken får jag fan aldrig till. Smakar skit hur jag än gör.

Därav mitt framtida giftermål med en framgångsrik kock. Det är enda sättet för mig att överleva utan att svälta till döds.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Som otrohet och så? :)

2008-07-07 @ 19:59:46
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0