Ernst måste ha något problem




Ursäkta för den mycket dåliga bildkvalitén. Jag råkade trycka på något i kameran. I vilket fall tog jag en promenad på 40 minuter nu, satte upp håret och placerade solglasögonen på huvudet. Sedan var det off to go.

Ernst är på TV nu. Jag gillar Ernst. Jag tycker han är attraktiv. Snygg. Sexig helt enkelt. Det är något med hans sätt, hans finurlighet. I like it. Han verkar vara genomsnäll också.
Men det var som morsan sa, han verkar vara den perfekta mannen på ytan så någon defekt måste han ha. Vad kan det vara? Potensproblem? Hustrumisshandel?

Ikväll ska jag krypa ner med min goda vän Mari Jungstedt. Mer om henne senare.

Förresten, gillade ni Dagens Boktips idag? Det blir ett till imorgon. Kontinuerligt dagligen. Säg till om det är någon speciell genre ni gillar. Kanske har ni tips själva? Kom med tips och en liten text så får ni en länk till er blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0