Bloggen förändringar

Ojojoj, titta vad som pågår här i bloggen. Det ryktas om att sidan ser lite lustig ut, det kan dels bero på om man använder Firefox. Men sidan är inte klar på långa vägar, så håll ut.

Det börjar arta sig med innehåll. Bloggen kommer nischas och fokusera mycket på text, med det menar jag böcker och skrifter. Kul va? Om ni gillar att läsa har ni hamnat helt rätt.

Det kommer bland annat att koras ett dagens boktips varje dag, som ni kommer kunna se i vänsterspalten. Jag tänker också skriva lite mer om dagens boktips i ett blogginlägg.

Boktipsen kommer vara varierade för att de ska passa en bred målgrupp. Ni får gärna komma med kommentarer och önskemål. Är det så att ni vill berätta något om en bok som ni har läst, så är ni välkomna att skicka det till mig. Därefter kan ni få er text publicerad på bloggen, så att bokälskare kan få tips.

Ni kan skriva ett meddelande i kommentarsfältet eller mejla mig på [email protected].

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0