Sveriges största moderatledare



Jag tror att jag kommer vinna massa kunskap genom att läsa Gösta Bohmans politiska betraktelser. För de som inte vet så var Gösta en av Sveriges största moderatledare under 70-80 talet.

Idag har jag köpt hem fyra (!) nya böcker för priset 30 (!) riksdaler. Sjukt billigt. Jag ville nästan be personalen att höja priserna.

i vilket fall, böckerna is coming up. Den ena handlar om mitt favoritämne - äktenskap som spricker. Ha ha. Sedan är det en bok om en kvinna som blir misstänkt för att lida av münschausen. Alltså att hon fejkar sjukdom för att få uppmärksamhet. Spännande va?

En klänning fick följa med hem också. Tyckte den hängde så ensam på galgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0