Sluta lista era bloggar!

Jag vet inte om ni har läst någon bloggerska som listar sina favoritbloggar? Det är väldigt vanligt när man besöker bloggar som har många besökare. Ofta är listorna baserade på avundsjuka och låter något i stil med:

1. Blondinbella: Gillar inte hennes blogg. Hon är falsk.
2. Kenza: Typ, uppdaterar aldrig. Kaxig tjej, gillar inte.
3. Stina-Lee: Åhhh, hon är så himla söt.


Känner ni igen detta? Gah, jag vet inte hur många gånger jag läst det. Vidrigt, är vad det är. Precis som om deras åsikt spelar någon roll. Som om deras blogg är så himla mer intressant.

Såhär ser min lista ut:

1. Blondinbella. Jag älskar hennes blogg. Läser den dagligen. Jag tycker hon är skitsnygg och jag avundar hennes drivkraft och framåtanda, trots att jag har den själv, he he.
2. Kenza. Jag vet att hon är modell, inget annat. Har läst hennes blogg någon enstaka gång, har med andra ord ingen uppfattning om den.
3. Stina-Lee. Har aldrig hört talas om kvinnan.

Därmed låter jag min kunskapsbristande uppfattning hänga kvar i luften. Det finns ingen anledning att lägga sig i någon annans liv eller blogg.

Dagens visdomsord.


 Blondinbella - skitsnygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0