Feministen i mig skriker!

Godmorgon. Idag är jag en riktig husmor. Jag steg upp vid sju, tog en 30 minuters promenad, åt frukost, slängde ihop en pastagratäng och ställde in i ugnen, duschade, slängde ihop en fiskrätt och ställde i ugnen, vattnade blommorna och nu slutligen bloggar jag. Feministen i mig skriker efter frihet!

Det här med mat var inte så krångligt ändå. Kanske börjar jag lära mig. Eftersom det har blivit en del lax och köttfärs i helgen så satsar jag på pasta och sejfilé idag. Balans kallas det. Variation.


Pastagratäng med spenat och kassler



Fiskgratäng med creme fraiche och fransk senap. Står i ugnen därför är bilden mörk.



Och SLUTLIGEN dagens komplicerade outfit: jeans och V-ringad tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0