Egypten? Dubai?



Det är regn och vind. Lågtryck i Södra Sverige. Bara så att ni vet; jag bor i södra Sverige. Jag tänkte ta en lång promenad innan frukost. Lockar det i denna storm?

Jag bara längtar tillbaka till solen och utlandet. Fan, i vinter måste jag åka igen. Matilda, vi gör det. Egypten? Dubai? Okej, Egypten. Dubai är fortfarande lite för dyrt.

Jobbet kallar, men om jag inte har några kunder blir det www.apollo.se www.ving.se och www.fritidsresor.se som dominerar min dag.

kan någon bloggläsare rekommendera en resa?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Rekommendera vet jag inte. Vi var ju på Playa del Inglés men där kanske du varit innan? Det är väl det jag kan erbjuda i resväg ;)

2008-08-05 @ 09:55:33
URL: http://iseeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0