Gör en lista!


Fan vad jag är snygg - ett bra mantra!

Varje dag ska man säga något bra om sig själv. Något man presterat eller upplevt.

Idag vill jag säga till mig själv:

* Tack mig själv, för att jag gick upp imorse trots att klockans alarm ringde vid halv sex.
*  Idag är jag nöjd över min prestation i skolan.
* Jag är nöjd över mina 10/10 rätt i engelskatestet.
* Jag är nöjd över att jag har vilat från träningen.
* Jag är nöjd över min övningskörning, som faktiskt gick ganska dåligt, men jag körde så gott jag kunde och jag vet att det kommer hjälpa mig att köra bättre nästa gång.


Det ska vara enkelt att tycka om sig själv. Gör en egen lista.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0