Var är du Bosse?


Fick ett samtal igår.

Jag: Stephanie
Man: Hallå ja
Jag: Ja hej
Man: Jag söker Bosse
Jag: Då har du nog kommit fel
Man: (tystnad)...Va? Finns det ingen Bosse?
Jag: Nej här bor det ingen Bosse.
Man: (Tystnad)...Nehe (låter nästan besviken)
Jag: (sympatiserar) Neee...
Man: Då måste jag ha fått fel nummer.
Jag: Ja, det måste du ha fått.
Man: Jag ber så hemskt mycket om ursäkt då.
Jag. Det är ingen fara.
Man: Tack
Jag: Hejdå

Jag tyckte faktiskt lite synd om den här mannen. Han ville så gärna prata med Bosse. Ringde mig och trodde att han skulle få prata med Bosse. Men ingen Bosse svarar. Jag svarar. Besvikelse i undertonen. Förvirring. Hur ska jag nu få tag på Bosse? kändes det som om han tänkte. Jag ville så gärna vara Bosse. Få göra honom glad. Vem är du Bosse? Snälla, om du läser detta, hör av dig!




Dagens outfit.
Det börjar bli riktigt roligt att göra dessa outfits-bilderna. Jag planerar visserligen att byta öronhängen.
Och så har jag min nya BH idag! Woho. Den sitter som den ska. Tänk att man kan få så sjukt små bröst bara av att byta BH. Det är precis som om en stadig BH som sitter rätt gör brösten flera storlekar mindre. Galet. Men skönt. Nu slipper man rätta till dem hela tiden. Haha.

I vilket fall, jag har lovat morsan att laga middag så jag tänkte göra det nu och ställa in i kylen under dagen. Det blir kyckling, det enda jag kan laga som smakar någorlunda gott.

Och så väntar vi förväntansfullt på min tävling. Jag vill så himla gärna ta hem det här. Håll tummarna jävligt hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0