Tomt på gymmet


Drog till gymmet. Det enda som är öppet i stan en sådan här röd dag. Hatar ni inte bara röda dagar? Är inte det det värsta som finns?
Man vaknar, käkar frukost, duschar och...kommer  på att allt är stängt. Det går några få bussar till stan, men vad ska man göra där om ingenting är öppet? Då blir jag deprimerad. Jaha, vad ska jag nu göra med min rastlöshet?
I vilket fall, mitt gym är ALLTID öppet, varje dag, hela året om. Jag tackar ägaren för det. Då kan jag hantera min rastlöshet genom att bygga muskler. Så jag åkte dit idag (jag var den enda där för övrigt, så jag passade på att prova alla maskiner jag aldrig fattat hur de fungerar). Nu vet jag.
Men lite tråkigt var det, att vara ensam menar jag. Inga flämtningar, stön eller pustar. Bara radio i bakgrunden. Man blir inte peppad. Känns så...ensamt.



Så eftersom jag var ensam kunde jag plåta mig själv utan att få konstiga blickar. Såhär tomt var det.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Är lite intresserad av vad du äter för något samt hur du lägger upp ditt träningspass under en dag. Är det enbart inpulser att du just tränar just den delan av kroppen den dagen, eller följer du något mönster typ? Hör av dig om du inte förstår exakt vad jag menar ;)

2008-06-21 @ 16:54:06
URL: http://iseeu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0