Med eller utan BH?



Jag: Jag tänkte ha detta på avslutningen. Vad säger du?
Lillebror: Mm
Jag: Visst är det fint?
Lillebror: Man ser din BH.
Jag: Ja, men det gör väl inget. Det är bara lite grann.
Lillebror: Tänk om du inte hade haft någon BH.

Min lillebror är filosofisk. Ja, tänk om jag inte hade haft någon BH? Då hade jag ju visat brösten helt. Vad hade hänt då? Den analytiska ådran är genetisk i vår släkt.

Jag tänkte först ha det här. Men jag..kände mig inte helt hemma, så att säga.




Gjorde jag rätt väl? Det känns lite för formellt med väst. Brukar ju ha det till vardags, Kör lite mer "wild and crazy" på avslutningen. Randigt. Skit samma att man ser bred ut.





Den här provade jag på H&M häromdagen. Jag köpte den inte. Varför?! Den är ju urgullig. Värsta sommarlinnet.





Kommentarer
Postat av: Andreas

Måste bara säga att du passar verkligen i alla dessa kläader som du visar upp. Kanonfint =)

2008-06-12 @ 20:55:00
URL: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: Andreas från Knajsta

Jag tycker faktist du passar i det mesta men den lila med fjärilar känns väldigt somrig och fräsch. Oavsett vad du väljer ser du jätte bra ut =)

2008-06-12 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0