Linda Rosing



Jag tänker beställa hem den här. Varför? För Linda Rosing har något att berätta. Jag tror det, på allvar. Jag tror att bakom fasaden finns det ett förflutet som är intressant att läsa. Synd att hon inte har skrivit den helt själv bara. Är hon så dålig på att skriva att hon måste ta hjälp av någon annan? Har svårt att tänka mig det. Haha, bara hon inte skriver som hon gör i bloggen. Exempel: "Idag var jag riktigt busig (skratt). Sedan powerwalkade jag i arton timmar (ler).

Men jag har svårt att förstå förstasidan. Om hon nu skriver en hel bok om hennes dåliga beslut om utvik och så vidare, varför i helvete viker hon då ut sig på förstasidan på boken?
Anyone?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0