Läskig man

Andreas kommenterar att begrepet "gå in i väggen" bara finns i två länder och säger också att de som verkligen borde gå in i väggen, typ japaner, inte gör det.
Ville bara publicera det. Tåls att tänkas på, eller hur?


Häromdagen skulle jag gå från en middag ute på stan till stationen för att åka hem. Går ensam på en gata i stan när en sunkig man med krulligt hår på sidorna av huvudet kommer fram, ler, och säger:

Man: Hey, sorry, do you know where I can buy pizza?
Jag: Oh, pizza, let me think.
Man: Yeah, somewhere near. I only need one slize, unless you wanna share one with me?
Jag: Ehm, no, thankyou. I'm on my way...some...where.
Man: Oh, okey, are you gonna watch the game? Cause you look dressed and really good.
Jag: No..I am....going....to....work. (nödlögn, kom ihåg, jag är ensam med honom)
Man: Oh, okey.
Jag: Yeah. Sorry. I don't know about the pizza.
Man: Well, okey.
Jag: Bye. (går snabbt,)

Läskigt det där, med sunkiga män.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0