Känslor

Jag har inte kommit iväg ännu. Hrm... Men om 45 minuter bär det av. Tror jag. Låg och läste Snabba cash i sängen och blev helt dåsig och mystrött. Kanske ska stanna i sängen?

Har ni läst Stieg Larssons trilogi? Mycket bra. Snabba cash av Jens Lapidus är inte ens i närheten av att vara lika spännande, men på god väg. Det är något speciellt med böcker. Känslan av att hålla i dem, lukta på dom, bläddra i sidorna, titta på orden. Mmmmm.
Jag älskar böcker.




Känner ni känslan när ni tittar på den här bilden? Känslan av total, heltäckande, drivande och fullspäckad lycka. Ord. Text. Textens kraft. Textens förmåga att påverka och förändra mer än något annat. Passion. Mm, bättre än allt annat. Skriften är mitt liv.


Starka ord idag. Ovanligt. Kanske ska ha mens?


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Kanske ska ha mens...

2008-06-12 @ 14:37:25
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0