Idioter på rea


Kom precis hem från stan. Massa rea, grymt mycket folk och jävligt desperat shopping. Folk ska handla för det är ju så billigt! Herregud, en väska, den var sådär snygg men den är ju så billig! Det krafsas, letas, sorteras bland olika galgar och ställningar. Högar med nedsatta varor ska genomsökas och det billigaste ska inhandlas. Och jag bara tittar på och tänker: inser ni vad mycket pengar ni har spenderat på skit idag? Ni har förlorat pengar, inte sparat. Idioter.

Jag köpte en kjol. Den var inte på rea.

Kommentarer
Postat av: bea

får väl ta och matblogga litegrann ibland då :) men steph, ibland hittar man faktiskt riktigt chyssta gerjer på rean :P iaf jag , så jag är nog FÖR rea. Inte emot :P :D

2008-06-28 @ 18:31:20
URL: http://biolla.blogg.se/
Postat av: Andreas S

Snygg kjol, du verkar passa i den. Jag är däremot för rean, hittade två sakar på den idag när jag besökte en affär uppe i Gävle =)

2008-06-29 @ 02:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0