Godmorgon

Godmorgon alla vakna människor. För visst är ni vakna? Ni är väl inga sådana där sjusovare som går upp vid lunch? Nej, det tror jag inte att ni är.

Jag har i alla fall vaknat, duschat, ätit frukost (vilket också inkluderade att jag spillde kaffe-helvetet över hela bordet, blev less, skulle äta ägg som var alldeles för hårt vilket resulterade i att jag slängde skiten och istället åt en macka), klätt på mig, kollat the voice och kom på att bloggen väntar på att uppdateras.

Idag är jag helt ledig. Jag ställde alltså inte klockan i morse. Ändå vaknar jag med ett ryck kl. 6.00 och förbereder mig på att gå upp. Blir det så för er också? Att ni vet om att ni kan sova hur länge ni vill, men ändå vaknar ni och förstår inte varför ni glömt ställa väckarklockan? I vilket fall, sedan sov jag halvtaskigt och kissnödigt fram till halv åtta, gick upp och började stoja.

Håll ut, läsare, snart ska jag presentera mig. Har ju inte gjort det särskilt ordentligt än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0