Fuck juicy couture


Jag bara undrar. Alla dessa bloggare, fashiongirls, småtjejer, ni skriver jämt om era myskvällar. "Åh, nu ska jag bara krypa ner i mina mjukaste kläder och äta Ben and Jerry´s (är det nån jävla trendglass förresten?) och bara mysa i min juicy couture!"
Jag har aldrig fattat det där med "mysa i min juicy couture". Jag fattar definitvt inte hur man kan tycka att det är mysigt att äta Ben and Jerry´s? När blev mat mysigt? Mat är gott och mättande, inget annat. Dessutom är det lite preppy att säga att man ska krypa ner i sin juicy couture. Det är något jävla sniket sätt att säg "åh, nu ska jag bara mysa i mina dyraste kläder för jag har en rik pappa och jag ska äta Ben and Jerry´s för det är den dyraste och mest populära glassen, fast egentligen äter jag den inte på riktigt, istället kopierar jag en bild på google för att alla ska tro att jag äter den."

Jag vill säga två saker.
Fuck juicy couture och FUCK Ben and Jerry. Såhär ser jag ut när jag myser. Oversize t-shirt med Nybro transporttryck. Det är vad jag kallar att ha det riktigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vet inte om du sett Magnus Bettnér i Stockholm Live när han snackar om Ebba von Sydow? Tänkte precis på honom när jag läste din text. Så klockrent.

2008-06-23 @ 21:21:21
URL: http://iseeu.blogg.se/
Postat av: daniel

nybro transport. Är det inne nu?

2008-06-23 @ 21:40:00
URL: http://daniel3114.blogg.se/
Postat av: Andreas S

Så bra skrivet. Stämmer så bra.

2008-06-23 @ 21:48:01
Postat av: Bea

SÅ SANT! fast jag diggar däckstallets logga mer, eller ståhls möbler. :) funkar vilket som. sen, faktiskt, är ben n jerrys glass väldigt god. men jag fattade poängen ;) bra skrivet steph!

2008-06-23 @ 22:23:00
URL: http://biolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0