Det här är mitt jobb



Jag arbetar i en inredningsbutik som jag driver tillsammans med min far. Den heter butik atmosfär och är lokaliserad i den lilla byn Trekanten, 1,5 mil väster om Kalmar. Vi har sommaröppet nu, mån-tors 11-18 och lör 10-14. Eftersom min pappa är egen företagare och driver en annan firma på dagarna så har vi endast öppet i butiken på eftermiddagar (under hösten/vintern alltså). Men nu under sommaren har jag ledigt och kan driva butiken på egen hand. Man skulle kunna kalla mig butikschef, om man ska glassa till det.




Vi säljer mycket design av hög kvalité, men eftersom butiken ligger i på landet kan vi pressa priserna. Våra produkter ligger nästintill alltid minst 30 % under rekommenderat pris.

Vi säljer design från ett urval av följande varumärken:

      Marimekko       Eva Solo

Och tro mig, det är MÅNGA fler. Men ni förstår principen, det är helt enkelt bra grejer som håller länge.

Fortsättning följer...







Kommentarer
Postat av: bea

åå jag får bannemig ta mig till dendär affären snart! jag lovar! den verkar mysig :)

2008-07-18 @ 14:05:18
URL: http://beatricelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0