Uppenbarande mystik

"Victoria's secret
Their stuff's real nice
But I can buy the same damn thing on a Walmart shelf half-price
And still look sexy
Just as sexy as those models on TV
No I don't need no designertag to make my man want me"


Ojojoj, stora ord va? Belåten kan jag nog påstå att jag menar varenda ord.

Idag har jag inte skrivit i min bok. Imorgon får det bli. Då ska ni få ett utdrag. Spännande va? Ni vet ju fortfarande inte vad den handlar om. Kanske någon enstaka, och det senaste utdraget var ju inte så mycket att bli upphetsad över. Trodde jag i alla fall, många verkade väldigt hänförda av den uppenbarliga mystiken (som jag inte uppfattade alls).

Men det är ju kul att ni gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0