Räddat???dokument???

Fan helvetes jävla skit. Hade precis skrivit ett jättebra kapitel i min bok, och när jag ska spara så kraschar hela word. Det stod att programmet hade räddats, men i de återstående filerna ser det ut såhär:

Räddat dokument????????????????räddatdokument????????????????????????????min bok??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Tack Word för att du räddade mitt dokument. Jag har verkligen nytta av en jävla massa frågetecken. Herregud, kära bloggläsare, hur ska jag hinna skriva min bok, jobba med företaget, jobba som journalist OCH gå i skolan?

Åh, det här var det sista jag behövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0