Playahead har mejlat


Jag är så skör, så bräcklig.
Man skulle kunna säga att jag lever på bristningsgränsen. Varje gnutta hopp som passerar min väg stoppar jag ner i min handväska. Jag fick bevis på detta när jag kollade min mejl imorse. Playahead hade mejlat mig. Jag minns inte när jag var inloggad där sist, eftersom det var på grund av en snygg Uppsalakille som jag skaffade den, men i vilket fall så skrev Playahead i mejlet:
"Vi saknar dig. Det här är ditt användarnamn StephanieJ. Har du glömt ditt lösenord, klicka här. PS, du är söt idag. Playahead."
Jag blev så rörd! Jag känner mig så ful idag och Playahead tyckte att jag var söt, så jag loggade genast in med mitt användarnamn. De vet precis vilka knappar de ska trycka på, om man säger så.

Herregud, jag är hopplös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0