Mari Jungstedts känsla

Den inre kretsen av Mari Jungstedt är jättebra. Visserligen har jag bara läst 100 sidor, men hennes berättande är magnifikt. Hon har en känsla för detaljer. En känsla för relationer. En känsla för allt.

Min körskolelärare säger så; visa att du har känslan Stephanie. Känslan.
Jag svarar: Mmmm, känslan, jag känner den, känslan.


Så nu har jag öppnat butiken, hoppas på försäljning. Igår var det så jävla dött här. Men tiden gick snabbt. Och träningen på gymmet gick smidigare än vanligt. Tar nog ett pass till ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta HISS eller DISS i min blogg om du vill :)

2008-07-16 @ 11:14:01
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0