Körlektion nr 1

Imorgon har jag körlektion. Min körlärare heter Linus, som min lillebror. Jag kan inte hjälpa det, men när man hör att ens körlärare heter Linus tänker jag "Va? Ska någon liten 18-årig skit sitta och instruera mig?"

Förhoppningsvis blir det bra. Jag berättade just för min lillasyster Nicole att jag ska köra imorgon.

Jag: Imorgon ska jag köra. Jag är så nervös! Men det ska nog gå bra.
Nicole: Haha, han kommer sitta och dra massa skämt så du kör ner i diket.
Jag: Nej, det tror jag inte.
Nicole: Jo. Men du får lova en sak.
Jag: Vadå?
Nicole: Sitt inte och skrik "Åh nej åh nej åh nej" som du gör när du kör med mamma.
Jag: Haha, det gör jag väl inte?
Nicole: Jo, det gör du. Sedan skriker du "åh mina ben, de skakar, titta de skakar, mina ben skakar." Lova att inte göra så.
Jag: Jag lovar.

Min söta lillasyster.

Kommentarer
Postat av: daniel

går du på anders trafikskola?

2008-07-09 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0