Jävla skit

Jag är en mycket konflikträdd människa. Jag bråkar aldrig. Det är sant. Jag har alltid varit den personen som sagt förlåt, trots att jag inte gjort fel, för att undvika konflikter.
Jag kan räkna upp otaliga gånger där svikande vänner har gjort elaka, rent mobbningsliknande saker. Då har jag genast bett om ursäkt för deras elakheter. Jag gör vad som helst, bara jag slipper vara ovän med någon.

Nu har jag precis bråkat högt med min syster. Mina syskon får ta mycket skit. All aggression som jag aldrig fått ur mig går ut på dem.

Fan vad dåligt samvete jag får. Samtidigt är de så pass små att jag måste be om ursäkt för att vara en bra förebild. Men idag är det tufft. Jag har inte en enda jävla kund, för alla steker på stranden, och det är olidligt varmt i butiken. Jag vet att det inte kommer komma några kunder idag men jag kan ändå inte stänga igen butiken. Fan vad jag är på dåligt humör.

Jag har inte ens mens. Ändå är allt skit. Gah, tonårsdepression.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0