Jävla idiot

"Jag trodde först att det var ett pracitcal joke när de kom in och skrek att det var ett rån. Därför tryckte jag aldrig på larmknappen. Men när jag låg på golvet och förstod att det var allvar, då ångrade jag att jag inte tryckte på larmet."

Det säger en anställd på en sparbank i Ankarsrum efter att de utsatts för ett rån. Rånet gick till såhär:
Två beväpnade män springer in på banken i Ankarsrum. En har pistol och den andra har kofot. De skriker att de ska råna banken.

Då undrar jag, vilken JÄVLA idiot är det som är anställd på sparbanken i Ankarsrum, som inte FATTAR att det är på riktigt? Är det sådana här människor vi lever med?

Herregud. Tror han att folk skämtar om att de ska råna en bank, beväpnade dessutom?

Läs artikeln HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0